Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS
Fuh lame btl tak memblogkan diri ku ini so dgn b'bekal kn mood yg baik arini aku tetibe je ase cm rajin plak an nk m'usha n m'update kn blog aku yg da suam2 kuku nie..wah! tetibe je an.. dgn hati yg gumbira aku pn usha la ape yg ade kt blog aku ni n tetibe aku telah tertarik utk mlaksana kn tugasan yg dberikan oleh cik yg begitu obses dgn gula2(^_^) ini  coz dye tlh besusah pyh m'tag aku..thanx babe coz sudi tag aku..teruje nie nk wt!!haha

 so syarat-syarat permainan adalah seperti berikut.


25 random things,fact,habits or goal about ME
  1. saya jenis yang cepat melenting. 
  2. saya klu da mule bercakap mmg payah nak benti. 
  3. saya sgt suka makan. 
  4. saya obses dgn hairband.
  5. saya bkn org yang peramah tp akan jd joyah pada org yang saya kenal. 
  6. saya jenis yang cepat bosan dgn pasangan saya. 
  7. saya suke m'buat org ketawa. 
  8. saya seorang yang kuat tido 
  9. saya pemalas org nya
  10. saya sayang family saya sgt2
  11. saya xbley idop tnpa rakan2
  12. saya sgt manje dgn opah saya
  13. saya obses dgn fashion 
  14. saya suka berangan sebelum tido
  15. saya selalu kena buli dgn adk saya
  16. saya kuat merajuk 
  17. bila kawen nanti saya nk honeymoon di KOREA
  18. harap dapat belikan rumah untuk mak&abah bile da keja nanti
  19. saya nak kawen umo 24thn
  20. saya cepat jatuh cinta
  21. saya kaki karaoke
  22. saya pemboros yang tegar
  23. saya tak de lesen kereta
  24. saya suka lelaki yang boleh buat saya ketawa
  25. saya mudah kesian kn orang